...

Zdravo.
Nije da u ovom trenutku (ili bilo kom drugom) mogu da smislim kasvetniji početak posta. Jer ovo nije jedan od onih postova kakve sam pisala danima. Nedeljama. Šta god. 
Ovo je najiskreniji tekst koji mogu da sastavim... ili moram da sastavim... isto dođe. Jer mislim da neću moći da nastavim sa blogom ukoliko sada ne progovorim iskreno sa vama. 


Već nekoliko minuta iščitavam prošli pasus i nemam pojma kako da nastavim sa tekstom. Nisam sigurna ni šta tačno želim da napišem ovde. Samo mislim da dugo na blogu nisam samo pisala šta osećam. Poslednjih meseci  su mi svi tekstovi monotoni i... bez emocija.
Ne znam da li ste primetili to, ali znam da ja jesam. 


Pre dva dana (6. aprila) sam završila priču na kojoj sam dugo radila. Knjigu... nazovite to kako vama odgovara. To bi bila moja druga ozvaničena, originalna priča. Ne izdajem ih ili tako nešto, samo pišem. Jer volim to da radim.


Moje knjige (čudna reč) su do sada pročitale samo dve moje drugarice. Ne iz nekog posebnog razloga, samo sam tako htela. Nisam se osećala prijatno da sve to delim sa svetom. Jer je prva knjiga koju sam pisala ipak bila nešto lično. Što sam radila sama za sebe. I nju je pročitala samo jedna moja drugarica, koja takođe piše već godinama. A drugu su pročitale ona i ovog puta još jedna. 

Ta druga je nešto što želim da podelim sa vama. Svima vama. 

Želim da je objavim na Wattpad. 


Ovih dana se mnogo stvari u mom životu menja, ne iz nekog specijalnog razloga, samo je tako. To se ćesto dešava kada ste tinejdžer, kontam. Tako da je ova priča još jedna promena. A znate da živim za promene. 

Zanima me da li biste ustvari želeli da pročitate nešto što sam ja pisala. Šta mislite o svemu tome? 
Ako vas zanima kakva je to moja priča otprilike, pogledajte prvu sliku u ovom postu. 

Do sledećeg puta!
N.

Коментари

  1. Ajmee... znači nisam jedina? Ja isto već pišem jako dugo, ponekad znam napraviti pauzu i ne pisati oko tjedan do dva, no onda mi pukne inspiracija i jednostavno ne mogu stati. Ja na Wattpadu imam objavljenu jednu priču koju i dalje dovršavam, ali nisam još sigurna u to da to podijelim sa čitateljima svog bloga, ali tebe rado podupirem u tom naumu! Go Girl <3
    Novi post -> Peany

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je tacno ono sto se meni desava! Kod mene ili je inspiracija na 1000 ili ne pisem uopste 😂. Stvarno se nadam da ces je nekada podeliti sa nama ❤ Bas bih volela da je procitam 😊❤ Takodje, hvala ti na lepim recima ❤

      Избриши
  2. Hmm, drago mi je što si skupila toliko hrabrosti da nešto (pretpostavljam) toliko intimno podijeliš sa svima. iskreno bih voljela pročitati tu priču, knjigu šta god i nadam se da ćeš je objaviti :D imaš moju podršku

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Ja bih bas volela da objavis pricu..Rado bih je procitala.. Tako da samo sledi svoje snove i budi srecna sa onim sto radis i uvek ces uspeti... ^_^

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja bih volela da je procitam! Mislim da je najvaznije da sama vidis da li zelis da je podelis sa nama i ako je odgovor da, a iz posta mogu zakljuciti da jeste, samo napred, nista ne treba da te spreci!
    Mona's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno ne zanima sta ljudi misle, tako da da 😂❤ Hvala ti mnogoo ❤❤

      Избриши
  5. Maj gad,tako mi je drago što želiš da objaviš knjigu na wattpadu!Talenta za pisanje definitivno imaš,to sam skontala kroz mesec provedene na ovom blogu,čitajući tvoje divne,originalne postove.Knjiga mi mi već sad deluje zanimljivo,i jedva čekam da je pročitam.Kada je objaviš,odmah mi javi!You go,girl!❤

    Moj blog:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo mnogo mi znaci ovaj komentar ❤❤ Definitivno cu ti javiti ❤❤😊😊

      Избриши
  6. Drago mi je što si se odlučila na ovo, i iskreno, jedva čekam da objaviš knjigu.

    Adda's Life

    ОдговориИзбриши
  7. I ja imam želju pročitam tvoju knjigu, stvarno. Nekako mi se baš čini privlačnom i bilo bi mi interesantno vidim o čemu se radi, jer nisam mogla baš najbolje da zaključim..

    ОдговориИзбриши
  8. Znači kako sam pročitala pri pasus - dva, pomislila sam da praviš neku pauzu ili prekidaš i bila u fazonu 'Neeeeeeee, zar među ovoliko sponzorisanih copy- paste blogova ti da odeš?????' Međutim... Za početak, apdejt, navukla si me na čitanje, i evo prvi put za dve godine dešava se da dobrovoljno uzmem knjigu umesto telefona i da čitam sa punom pažnjom i to po 70- ak strana dnevno. Hvala ❤ Tako da, definitivno želim i jedva čekam da pročitam tvoju priču/knjigu ❤

    PS: Nova pozadina je savršena 😍

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. OMG stvarno si pocela da citas?? Jeeeejj! Go girl ❤ so proud. Hahhah inace, definitivno jos ne odustajem od bloga 😂 Mnogo mi je drago da hoces da procitas ❤❤ Hvala na komentaru 😊❤

      Избриши
  9. Nisam sigurna koliko te dugo pratim, no nije ni vazno. Citajuci tvoje postove sam se uverila da odlicno pises. Definitivno bih volela da procitam tvoju knjigu. Imas moju podrsku❤

    ОдговориИзбриши
  10. Zasigurno bi bilo zanimljivo pročitati knjigu (ne priču, knjigu) jedne od blogerki koje pratim. Promjene kroz koje prolaziš ju neizbježan dio, a činjenica da pišeš i želiš to podijeliti s javnosti govori puno o tvojoj zrelosti. Kao što vidim i po drugim komentarima, imaš bezuvjetnu podršku, kako od drugih tako i od mene. Nadam se da ćemo u skorije vrijeme imati priliku pročitati tvoju knjigu.
    Želim ti divan i produktivan dan!

    Happy But Mess

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu