The Bold Type, opportunities and inspiration

So...
Is this going to be weird? Yeah. Let's get over it in the beginning.
You did it?
Good.
The point is that I'm writing this post in English. For no reason in particular, I just feel like doing something new. It's not like every post from now on is going to be in English. Oh boy no. But, you know, every once in a while would not hurt anyone. Right?


Okay, so, now when we got that out of our way, we can talk (kinda) about subject that made me so inspired. 
You guys know when you're in high school you're starting to think a lot more about your future, then you use to about a year ago. As for me, that is very fucked up difficult, because the only thing I know about my future is that I don't wanna end up in some office, with a bunch of paper on my desk. 
Bitch, please. 


I just can't find the right job for me. That is going to be fun, productive, and that I'm really going to love. 
Or at least, that was the situation few days ago.

Okay, to be honest, I'm not really kind of person that is going to watch some tv show, or a movie, or something like that, and be like 'I want their lifes. I wanna live like them.'. No. That's not me.
Buuuuut... (yea, there's always a 'but')
But then I fond this


So this is tv show about girls that are the freakin' bold type. They are incredibly brave and literally unstoppable when it comes to the thing that they believe in. And THAT is pretty deam cool. 
The point is, they work in a women's magazine as a writer, social media director and in fashion department

So, you guys may or may not know that I really like two things. Drawing and writing . BUT, I would never wanted to be a professional artist or just a writer who writes books and stuff (although I already doing it, but not as a job obviosly). I just feel like these jobs are kinda boring and lonely. And I like craziness and people. 


So I pretty much had no idea how to have a normal job, but where I could still write and be creative, and be surrounded by people and energy. 
Journalism has crossed my mind a several times, but in this society when I think about magazines, the first thing that I can think of is celebrity gossip and craps about reality shows. Which is... well, crap

But I forgot there is other side of the journalism. Where people write on certain topic, about women's problems, give advices, share experiences... That is something I would like to be a part of. 


So I'm not sure that this is what I'm going to do in life. At the end, I have three more years to decide. But, 'The Bold Type' gave me something that no tv show is ever done for me. Idea of the life that is real and actually doesn't suck.


So, how you feel about my first post on English? Do you absolutely hate it? If that's so, don't worry, the next one is going to be on Serbian, I promise. But from now on, there's going to be English ones as well. 
And now, about topic. Do you already know what are you gonna do with your life? 


Do sledećeg puta!
N,

Коментари

  1. Takvo osveženje biti na tvom blogu, koji odiše DRUGAČIJOŠĆU (moja reč), ali u pozitivnom smislu. Ne ona isforsirana drugačijost gde smo svi drugačiji jer je to u modi. Ja pišem sad ovaj komentar na srpskom jer ja osećam da tako treba, baš kao i ti za engleski :D
    Elem, raspisaću se. Prvo o seriji: čula sam još negde za nju, skoro zakačila poster ili nešto slično. Definitivno je stavljam na watch-listu, mada pre nje ima par serija koje hoću da pogledam (Dark, Everything sucks). I tako je divno što te neka stvar koja nije vezana nužno za školu natera da se zamisliš, razmisliš i preispitaš. <3
    Što se mene tiče, ja imam recimo godinu i po dana za tu odluku. Mada mislim da ona seže mnogo dalje, tako da ne verujem da ću znati šta ću biti kad dođe vreme upisivanja faksa. Takođe sam jedno vreme, odnosno jedno duuuže vreme bila zagrejana za ideju novinarstva. Onda sam malo progledala, razmislila realno i hladne glave koji je najviši cilj i pozicija gde bih mogla da napredujem; da nije potrebno da studiram novinarstvo u kom ima 85% politike kako bih se njime bavila; da sada sve više novinarstvo prelazi na tu onlajn stranu, i da ću uvek naći internet-magazin za koji mogu povremeno da pišem. E onda se postavlja pitanje, šta ću drugo upisati ako ne ono što me najviše zanima? Ne znam, možda pravo. Jer si sa tim bar uvek siguran. Sigurniji nego sa novinarstvom svakako. Videću još. :)

    Čujemo se još, a do tad baci pogled na moj Novi post :) | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam dugo razmisljala (a i dalje razmisljam) da li novinarstvo ili lingvistika (Engleski). Nadam se da ce odluka sasvim pasti kada dodje vreme upisivanja faksa. Takodje se nadam da ces se i ti odluciti za ono sto te najvise zanima 😊😊. Mnogo ti hvala na duuugom, pozitivnom komentaru ❤ Bas me je obradovao 😊❤❤

      Избриши
  2. Love this post guuurl! :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post... :)) A sto se tice upisivanja faksa, sigurna sam da ces na kraju doneti pravu odluku... :))

    Nova sam, ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar... :))

    New post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Okej, je l' bi trebalo ovo da pišem na srpskom ili engleskom? 😂
    Ček oktkud početi ocaj komentar... Prvo, čim sam pročitala ovaj post znala sam da će ovaj komentar biti poduži i momentalno ušla u beleške da tu sve napišem, pošto mi je lakše.
    Onda, engleski ti je preprepredobar. Ja inače mnogo volim engleski jezik i obožavam da čitam tematske postove na engleskom, da pričam na engleskom i sve to tako, tako da sam baš uživala. ❤❤
    E sad da se bacimo na tematiku posta... Što se budućeg posla tiče, imam veoma sličan problem. Znači, ja ne hejtujem te kancelarijske poslove, šta više, možda si i primetila da vrlo često ne mogu da se suzdržim a da ne prokomentarišem nešto u vezi politike ili tako to. Čak mi ni pravo nije dosadno, ako si advokat ili sudija, recimo, slušaš neke komšije kako se svađaju oko dva kvadrata zemlje, šta fali 😂 Ali definitivno ne bih mogla da zamislim sebe u nekom 'repetative' (koja je naša reč za ovo?) poslu gde sve radiš po nekom šablonu, tipa šalterski radnici, neke statistike, nešto. Nooo bitch. Mene znači od tih stvari glava počne da boli, ne mogu da trpim da budem ograničena nekim šablonima i standardima (što sam i rekla u odgovorima na Q&A). Jače je od mene. Zato nad udžbenicima iz matiša, hemije i fizike mogu samo da plačem. Formule i ostalo? Neee. Ček, skrenusmo sa teme. Uglavnom, fora je u tome da skroz razumem tvoje 'filtere' za budući posao. I ukoliko želiš da budeš novinarka- samo napred. S obzirom na to da imaš neverovatno dobar blog, garantujem da ni potencijalni magazin ne bi bio ništa manje dobar. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sretjo ti si rodjena za direktora neke fensi kompanije, gde niko ne sme da ti kaze sta i kako. Sefica bre da budes. A kada to postanes jednog dana, ja cu ponosno da kazem 'Prva sam znala da ce ovo da se desi. Predvidjam sudbinu. Samo 30€ da ti gledam u dlan.' Tebi sam to besplatno, naravno, jer si mi draga osoba. Hahahah inace hvala ti mnogo na komentaruu ❤❤😂

      Избриши
  5. Ovo se čekalo!Engleski ti je odličan (osim ako nisi koristila Google prevodilac,onda ne znam šta da ti kažem 😂).Znam kako se osećaš,jer je to i u mojoj glavi.Ne želim da živim dosadan,normalan život.Želim da živim život koji će biti pun avantura,doživljaja,i želim da budem svoj gazda,ali trenutno ne znam čime želim da se bavim.Plašim se da ne pogrešim,i izaberem život u kom ne bih bila srećna.Kako god,odličan post.❤❤

    Novi post na blogu:Just Bebe

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veruj mi, neces pogresiti sta god da izaberes, jer se posao uvek moze promeniti, a svaki novi je jedna avantura vise. Samo uzivaj 😊😊❤
      Btw nisam koristila prevodilac hahah. Doduse jesam gugl dva puta, jer nisam bila sigurna da li se neke reci pisu tako 😂😂
      Hvala mnogo na komentaruu ❤❤

      Избриши
  6. Baš lepo od tebe što si odlučila da napišeš post na engleskom. Ne znam mnogo engleski ali razumela sam šta se radi u postu. Moram da pogledam taj film, sigurno. A što se tiče profesije, mene za sada nekako više privlači medicina. Ne znam zbog čega, ali time pokazujemo našu humanost tako što pomažemo obolelima. Iskreno se nadam da ćeš ti naći ono što te interesuje i da ćeš odlučiti čime ćeš se baviti. Meni se iskreno novinarstvo ne sviđa, jer nekada su novinari prinuđeni da lažu, a meni se to uopšte ne sviđa.

    Ako želiš pogledaj moj blog, nova sam
    moderna-tinejdzerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Medicina je sama po sebi neverovatna i mislim da nije za svakoga. Divno je sto zelis time da se bavis. Ja nemam stomak za to 😂😂. Sto se novinarstva tice, slazem se da neki novinari lazu, ali ja mislim na onu drugu vrstu novinara, koja se ne bavi tracevima i poznatima, vec savetima, iskustvima i pricama 😊. A da, i ono je serija, nije film hahah. Inace, hvala ti mnogoo na komentaru ❤ Pogledacu tvoj blog naravno 😊😊

      Избриши
  7. I can't see myself doing a "normal job", like sitting behind a desk and all that. Actually I wanna be a videogame developer or a concept artist! I would love to work in a small space or even at home! :)
    Thanks for the lovely comment on my blog! I followed you back! :)

    http://purflefox.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Same here! Normal jobs sucks. End of story. I love your ideas, though ❤. So creative 😊.
      And about comment, always, your blog is amazing ❤ Thank YOU

      Избриши
  8. What a fabulous post!! The tv show sounds awesome!! Thanks so much for stopping by my blog!! I'm happy to be your newest follower :) Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much on your lovely comment ❤ Hope you're gonna watch tv show, it's really good 😊❤

      Избриши
  9. Vratila si me nekoliko godina unazad. U vrijeme kada sam donosila odluku koju školu da upišem. Cijelo ljeto žudila za Fizioterapeutom i na kraju zavšila na Mašinstvu. Poslije toga došao je onaj period kada se nećkaš šta ćeš da studiraš. Ja sam bila ubijeđena da će to da bude Matematika i informatika (programiranje), a onda sam završila na Saobraćanjnom. Čudan je život. Sada, evo, pred kraj stujija ja razmišljam sa čim želim da se bavim kada odem na biro kao inžinjer saobraćaja. Pa u trenutku si me dovela do zaključka (gledano na prošlost) da je meni uzalud razmišljati jer na kraju opet završim na nekom kontra smijeru :D
    Šta god da odlučiš upisati samo gledaj da to bude ono što te čini srećnom.
    Želim ti ugodan vikend :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ooo tebi je bas bilo zanimljivo hahah. Hvala ti mnogo na ovom komentaru ❤❤😊 Zelim ti divan vikend ❤❤

      Избриши
  10. thanks for wonderfull post dear i like it, keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    ОдговориИзбриши
  11. "The Bold Type" showcases opportunities in career, friendship, and personal growth. 6800k Vs 6700k It empowers its characters to navigate the complexities of the media industry while addressing social issues. Through relatable narratives, it encourages viewers to pursue their ambitions boldly.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu