BrOTP- fangirl time

Koliko fangirlova (ili fanbojeva, why not?) ima među vama koji ovo čitate? 
Javite se u komentarima. 
Kao što (jer sam smorila sa tim) znate, ja sam klasičan fangirl, a u opisu našeg posla dolazi to da imamo liste i liste OTPjeva, BrOTPjeva i tako dalje. 

Urbani rečnik - BrOTP je mešavina reči 'bro' i 'OTP' (one true pair), što, kada se spoji, daje vaš omiljeni par najboljih prijatelja (or something like that).

Kada sam vas uvela u osnovne terminologije bejsik fangirlovanja, možemo da pređemo na moju listu omiljenih partnera u zločinu (srce emoudži). 

1. Šerlok Holms i Džon Votson
(Sherlock)


''For once, can you two behave like grown-ups?''
''We solve crimes. I blog about it, and he forgets his pants.''


(Pirates of the Caribbean)


''You cheated!''
''Pirate.''


3. Skot i Stajls
(Teen Wolf)


''Scott, you're my best friend, okay? And I need you. Scott, you're my brother.''

4. Hari Poter i Ron Vizli 
(Harry Potter)


''You're gonna suffer, but you're gonna be happy about it.''


5. Džejs i Alek 
(Shadowhuners)


''...if aught but death part three and me.
Please, don't leave me, Alec.''


5. Ted i Maršal 
(How I Met Your Mother)


''...but I would walk five hundred miles.''


6. Kris i Vilijam 
(Skam) 


''Chris and the guys are the only ones who have been there for me. Because I don't really have any family.''


7. Tomas i Njut
(The Maze Runner)


''Please, Tommy. Please.''


8. Lindi i Džordž
(Eye Candy)


''I need to break into the city security cameras specific block, specific time. ''
''No, Lindy, that's so illegal, I... I... I love it.''


9. Ted i Barni 
(How I Met Your Mother)


''High five''


10. Džek i Gibs
(Pirates of the Caribbean)


''Take what you can. Give nothing back.''


11. Tomas i Minho
(The Maze Runner)


''Come on, Thomas! Don't look back!'
*Thomas looks back.*


12. Kleri i Alek
(Shadowhunters)


''Most important thing. Don't slow me down. You slow me down, you get us both killed.''
''Sounds reasonable.''


13. Hana i Mona 
(Pretty Little Liars)


''I don't know what's more pathetic. People who gossip, or people who listen to gossip.''


Okej, provalili ste da se neki filmovi i serije ponavljaju, ali jedostavno ne mogu da nemam više BrOTP-jeva u njima! Okej, don't judge me.
Na listi ih inače ima 13, jer mi je 13 omiljeni broj, čisto for the record.
I da, preporučujem vam sve ove serije i filmove, odakle su fredšipi, jer su svi prosto genijalni.

Ako vi imate neke BrOTP-jeve, obavezno mi ih napišite u komentarima. Volela bih da vidim vašu fangirl stranu. 

Do sledećeg puta! 
N,

Коментари

  1. Moramo da napravimo neku fangirl zajednicu,po svemu sudeći.Ja sam totalni fangirl isto.Pogodila si mi za Monu i Hanu ,i za Džeka i Vila,oni su mi all time favs.Odličan post!<3

    justbebeworld.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fangirl zajednica zvuci fantasticno hahah ❤ Mnogo ti hvala na komentaru 😊😊

      Избриши
  2. Odlična ideja za post, definitivno meni omiljeni parovi su Harry i Ron, Ted i Maršal i Skot i Stajls. Gledala sam i PLL ali mi je Mona uvek bila nekako odbojna, možda zato što nisam pogledala seriju do kraja, nego prvih 5 sezona. :'D Sve u svemu, vrlo interesantan post! <33

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trenutno sam u sred maratona Hari Poter filmova, tako da su mi Hari i Ron goals hahah. A sto se Mone tice, ni ja je nikada nisam specijalno gotivila, ali iskreno na kraju serije je izdominirala. Ima stvarno dobar character development, ako mene pitas 😊. Mnogo ti hvala na komentaru inace ❤😊

      Избриши
  3. Uhuhu, kakva tema! Ček da vidimo:
    1. Hermione & Harry (Harry Potter)
    2. Penelope Garcia & Derek Morgan (Criminal Minds)
    3. Meredith Grey & Cristina Yang (Grey's Anatomy)
    4. Elliot & E.T. (E.T.)
    5. Turner & Hooch (istoimeni film)
    6. Samantha & sve ostale (Sex and the City)
    7. Rose Hathaway & Lisa (Vampire Academy KNJIGA, ne film)
    itd, itd :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znas koliko sam se dvoumila da li da ubacim Harija i Hermionu ovde. Ali ipak sam ih preskocila iako je njihov frensip goals, jer mi se smucilo kako svi sipuju njih dvoje, pa posle vise nisam mogla ni da ih gledam kao prijatelje. Ovo ostalo nisam gledala, ali u potrazi sam za novim stvarima za gledanje (24/7) tako da cu cekirati sigurno hahah. Hvala ti na komentaruu 😊😊❤❤

      Избриши
  4. Kako si smela da zaboraviš Sunđer Boba i Patrika? 😱😂 (goals bre: https://www.youtube.com/watch?v=QvTWyV5o-vA 😂😂😂) Inače, Lindi i Džordž iz Eye Control su mi topp 👌💯🔝 Mada, tu si i Hari Poter & Ron Vizli i Šerlok Holms & Džon Votson. Super postt ❤️❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sundjer Bob i Patrik!! KAKO SAM MOGLA DA IH ZABORAVIM 😂😂 ?? Inace, Omg gledala si Eye Candy?? Bukv jedna od retkih osoba, a serija je PREGENIJALNAA

      Избриши
    2. Jesamm. Znaci mnogo dobra serija 🔝🔝 Inače, ja ne znam šta se meni dešava, konstantno mislim jedno pišem drugo. 😂 Btw: vrtela mi se 'She loves control' od Camile u pozadini, pa ono 😂

      Избриши
    3. Hahahha predpostavila sam da je tako nestoo ili fazon auto correct, ali bitno da sam te razumela 😂😂

      Избриши
  5. Post je predobar i jako kreativan! Inače, i ja sam OGROMNA fangirl, i pored ovih parova koje si stavila, dodala bih i Hannu i Claya iz "13 Reasons Why". ❤


    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oooo oni su kjuttt. Ali ja vise volim nekako Tonija i Kleja 😊😂 Hvala na komentaruuu ❤❤

      Избриши
  6. Odličan izbor, ja bih dodala i jedan par matoraca - Joey Tribbiani, Chandler Bing - Friends!
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam gledala mnogo od te serije, ali za onih par epizoda sto sam odgledala, savrseno mi je jasno zasto su ti brotp 😊❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

15 Days Writing Challenge - Day 13 - The Earth without 'art' is just 'eh'