Halsey - Hopeless Fountain Kingdom (životna sreća da mi album za januar slejuje AF) #1

Tararararaaaaam. 
Učinite meni i sebi uslugu i zamislite zvuke fanfara iz 'Šreka' u pozadini ili tako nečega, jer svečano imamo apdejt za prvi album ove godine! 
Ukoliko ste ko pali s kruške (figurativno rečeno. Naglašavam jer je moj komšija jedanput stvarno pao s kruške) i nemate pojma o čemu pričam, jedna od mojih novogodišnjih odluka bila je da svakog meseca slušam po jedan album. 


I prvi na redu bio je Hopeless Fountain Kingdom od Holsi. 
Tako da se pripremite na jedan brutalno dugačak post, jer je ovo vrlo moguće jedan od najboljih albuma svih vremena
A znate da nikada ne preterujem toliko, ako nije nešto STVARNO DOBRO. 

E sad, da bi vam sve oko albuma bilo jasno, MORATE da pogledate prvo ovaj video. Tu je cela priča objašnjena. 
Da, napisala sam priča. Ovaj album ima svoju faking PRIČU.



Ceo album je nastao kada je Holsi, posle užasnog raskida, sedela sama kod kuće, jela slatkiše (like we all do) i gledala Romeo i Julija sa Leonardom Dikaprijom (nije ona sedela sa Leom, nego tip glumi u filmu, što imam potrebu da naglasim iz nekog razloga) na repeat-u. 
I hvala Bogu na tome, jer je iz toga proizašlo nešto neverovatno. 
Prolog kreće sa time kako Holsi čita prvu strofu iz drame Romeo i Julija, a nastavlja se aluzijama na.. ma zašto vam pišem ovo? Imate uši. Poenta je bila da je drugi deo KRIPI AS FAK. 

Hands so bloody, tastes like honey
I'm finding it hard to leave


Neću da vas lažem. Ova pesma je PROKLETO JEZIVA. Bukvalno ti daje onaj 'napušteni karusel u ponoć' vajb. Prvi put kada smo kuma i ja čule ovo, radile smo dve potpuno različite stvari, ali kada je jedan deo pesme krenuo, samo smo se demonstrativno pogledale.
Iza sledećeg stiha postoji neverovatna priča i značenje zašto je uopšte to deo pesme. Čekirajte to ovde, ako želite full expirience.


Don't trust the moon, she's always changing


U pocetku nisam volela ovu pesmu, jer je uglavnom tako sa baladama kod mene. Treba im malo više vremena. Ali onda sam u jednom trenutku samo slušala tekst, i rilejtovala se sa jedim delom, koji mislim da ću napisati i na zidu (znate da mi je zid pun natpisa... jer ZAŠTO DA NE?). Iako se nisam povezala sa tim stihom na način na koji je Holsi, ipak sam se pronašla i mislim da bi to trebalo da bude poenta svake pesme. 
Neko se rilejtovao - good for you.

Sorry to my unknown lover
Sorry that I can't believe
That anybody ever really
Starts to fall in love with me


Svaka pesma ima neverovatno duboko značenje, prvenstveno za Holsi, jer je svaka inspirisana jednim njenim iskustvom. Međutim, ova pesma meni nije bila prezanimljiva. Početak mi je genijalan. Neverovatno je zarazan i sve, ali refren mi zvuči kao jodlovanje na vrhu planine i nisam previše luda za repom. 

I gave you the messiest head
You give me the messiest head


E o ovakvom refrenu vam pričam. PREZARAZNO. Bukvalno ne mogu da pročitam ovu rečenicu a da mi automatski nije cela pesma u glavi i kreće disko sa mojim moždanim ćelijama. 

Now if I keep my eyes closed, he looks just like you



Ova mi je omiljena, na celom albumu. Na nju sam se navikla prvu, odmah 2. januara. Sećam se zato što sam se tada vraćala kući kolima i bila je noć, a ja sam, jelte, imala slušalice i ova pesma je išla. Osećala sam se tumblr af. I skontala sam da je pesma ful za putovanja. 


Ali još jedna stvar koja mi je prirasla za srce je tekst. Jedna od prvih stvari koje gledam u pesmi. Holsi je iskreno stvarno posebna osoba. Posebna slavna ličnost pre svega. Ona je svoja. Ide i opija se po klubovima i ne zanima je da li je to skandal. Jer ona nema fejk good girl reputation. Nervira je kako se ljudi ophode prema njoj zbog slave i svoj stav opisuje u ovoj pesmi. 

But if you ask why I'm distant, oh, I'm running away


Nisam preveliki fan ove pesme. Ona govori o traženju sebe u vezi i o tome kako svi u sebi nosimo demone sa kojima se suočavamo. Nije česta situacija na ovom albumu, ali jedna je od retkih koja me nije nešto oduševila. 

But I scream too loud if I speak my mind


Na ovu sam se navukla tek skoro, a ne znam kako! Previše ima zarazan ritam, ne znam zašto mi je trebalo ovoliko! 
Kod njenih pesama toliko volim što je svaka kao pričica za sebe. Tekstovi su stvarno puni emocija i imaju smisla za razliku od određenih koji u pesmu ubace sve što se rimuje, pa aj u zdravlje! 
U OVOM videu je tačno objasnila priče iza stihova i bilo mi je stvarno sam drugačije slušala pesmu posle njega. 


And he told me that we'd make it 'til we graduate
So I told him that the music would be worth the wait
But he wants me in the kitchen with a dinner plate


Ovaj tekst iza sebe krije čitavu priču, direktno vezanu za Romea i Juliju. Zato ćemo ovako. Ja ću vam ostaviti OVAJ link, gde imate tekst, a kada kliknete na neki deo u tekstu, pored će vam se pojaviti celokupna priča za taj stih. I VERUJTE MI, zavavno je čitati ustvari. 

Can you hear my heartbeat fucking kickin'?


Za ovu jedno vreme nisam mogla da se setim kako se zove. Pa sam urlala po kući 'AND I'M FADED AWAY, AND OH A USE TO BE ON FIREEEEEEEEE', dok nisam guglala i našla pesmu.
Taj deo pesme mi je progotovo zapao za oko. Razmišljala sam da li ću jednog dana reći sama sebi istu stvar. Ova pesma govori o momentu kada se feniks pretvorio u pepeo. 

'Cause nobody seems to ask about me anymore
And nobody seems to care 'bout anything I think



Da biste razumeli ovaj tekst morate da uradite ono što sam vam napisala pre par pesama. Uđite na OVAJ sajt i kliknite na delove prve strofe. Biće vam mnogo jasnije. Takođe, da li samo meni 'And now I can't stop thinking that I can't stop thinking
That I almost gave you everything' deo daje neki kraj devedesetih vajb? Samo ga zamislite uz neki opičeni spot iz tog perioda. 

I said, "I'm not something to butter up and taste when you get bored''


Kao što ste primetili, za svaku pesmu ubacim omijeni stih. Međutim uvek prvo pročitam tekst pre nego da to uradim. Ali sada sam samo videla naslov pesme i odmah sam znala koji  stih. Onaj koji sam se skromno drala pola januara kroz kuću, ulicu, školu, PLANETU ZEMLJU.
Stvarno učini da se osećaš moćno, OKEJ? 

Yeah, don't even try
Can't fuck up my vibe
Double cuppin' in the ride
Motherfucker, don't play with me



Ovaj deo 'Now you gon' play me like a violin, hittin' these notes' toliko pravi pesmu 10 puta jačom, jer na početku je u pozadini taj violina deo, koji meni daje takav ŠERLOK vajb (ko je gledao znaće).

And I'm thinking, "Damn, if these walls could talk"
Well, they'd be like
"Shit is crazy, right?"


Okej. Jedina pesma na albumu koja mi je bila ubitačno DOSADNA. Ali neću da lažem, tekst stvarno nije loš. 

'Cause you know the truth hurts, but secrets kill



Pihhh, nisam znala da ovo ima ovako glupav tekst. Ritam je skroz zarazan, ali ovo je najgluplji tekst na albumu. Iskreno. 

Wishin' you were 'round with me
But you're in a different town than me

Awee, ovu pesmu sam znala od ranije. To je jedina koju sam znala pre nego da sam se bacila na slušanje ovog albuma. I otkrila sam je tako što sam ukucala Halsey na yt i kliknula na prvo šta mi  je izašlo a da nisam već čula. 
Tako da me je period zaraze i pisanja refrena po rubovima svezaka iz ekonomije i srpskog prošla. Iako stvarno jeste zarazna. I ova mislim da je prva pesma na albumu u kojoj direktno peva o devojci, jer je Holsi otvoreno bi, što mislim da je kul, jer bi većina pevača to izbegavala, dok nju boli dupe ko šta misli o tome. 

We're not lovers, we're just strangers
With the same damn hunger
To be touched, to be loved, to feel anything at all



Sada su poslednji dani januara i osećam se kao da se opraštam od nekoga. Kao svaki put kada neko dođe kod mene na nekoliko dana ili ja odem negde na duže, i znam da provodimo poslednje dane zajedno. 
Ha... Prirasao mi album za srce. 
U svakom slučaju, izgleda da sam pronašla svoju novu omiljenu pevačicu (nešto što nisam rekla godinama, da). Kakva je verovatnoća da u trenutku u svom životu kada sam u grunge, deep, long nights vajbu naiđem na album koji je upravo to? 
Ne znam za vas ali ja ne verujem u slučajnosti.

Ako imate ideje za album za februar, pišite mi u komentarima. Ja sam imala spisak koji sam izgubila neđe, tako da ljudi pomagajte. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Obožavam Halsey, a ovaj album je pun pogodak! Stvarno divno!

    Pogledaj, moj poslednji post --- https://alexanic.blogspot.com/ ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno predivno napisan post, uzivala sam citajuci. Voljela bih da radiš više ovakvih postava na svom blogu zato jer su prezanimljivi.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tii ❤💕 Radicu ih na kraju svakog meseca tokom cele godine, samo za razlicite albume 😊😊

      Избриши
  3. Woow kakav post, i kakav album. Savršenstvo.

    Ja za ovaj album, i za ovu umjetnicu (a ne samo pjevačicu) još uvjek nisam čula, i nekako jedva čekam da pogledam sve ovo i preslušam taj album, zato što mi se čini kao nešto savršeno, pogotovo kada kažeš da album ima svoju priču, kao da se radi o nekom romanu, ili seriji.
    Hvala ti na preporuci.
    Uživala sam u čitanju.

    Želim ti prijatan dan.

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo se slazem da je Holsi definitivno umetnica, a ne samo pevacica 😊 Hvala ti mnogo na citanju ❤💕💕❤❤

      Избриши
  4. Zna se čiji se blog prvi otvara kad se stigne u Niš 😂
    Da budem iskrena, nisam slušala ovaj album, prvenstveno jer ne istražujem toliko muziku po jutjubu od kad sam sjebala slušalice (druge za godinu dana, blago meni :/) Ali ono, prosto moram da odlušam album jer mi mnogo deluje tumblr. Upravo ga tražim po jutjubu, inače. Super post. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo vratila si se hahah. Kako je bilo?? I da, album je Tumblr AF. Moras da ga otslusasss 😂❤❤

      Избриши
    2. Ee mnogo je dobro bilo 😍🔙 A poslušala sam album. I on je mnogo dobar 😂 Mislim da mi je omiljena Don't play

      Избриши
  5. AU DEVOJKO JA TEBE OBOŽAVAM EVO NE ZNAM
    hfk je jedan od najboljih albuma koje sam slušala ikada. Doduše i dalje tvrdim da je njen prethodni album bio nešto bolji #justsaying ali ni ovaj nije za bacanje.
    Kao i ti ja sam opsednuta albumom i ne bih umela da izdvojim omiljenu pesmu ali ajde 100 letters jer sam emotivno vezana za tu pesmu i dosta je personal....
    I now or never aaaaaaaaaaaaaaaaa
    Ok baš sam se obradovala ovom postu
    Dugo nisam bila na blogosferi, i onda uđem i vidim ovo aaaaaaaaaaaa
    Svaka čast baš mi ulepša veče stvarnoo. A što se tiče predloga za februar odslušaj od Billie Elish dont smile at me. To je EP, ali je predobar. I ako ti se svieo hfk onda će i ovo. Javljaj utiske ako odslušaš.

    A na mom blogu je nakon dugo vremena novi post tako da baci pogled :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sa prvog znam samo Colors (ONLY LOOOVE) i Ghost, ali jedva cekaaaam da cujem i ostale.i omggg 100 letters je prezaraznaaaa. Kao i realno vecina na albumuuu 😂😂❤❤.
      Komentar ue vrhunski, hvala ti mnogooooo 💕❤❤

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu