Doviđenja jeseni, bilo nam je lepo, dođi nam opet, ali ne uskoro jer će sada Christmas time! Znala sam da ćeš razumeti

Vau. Oko dva, tri (?) meseca divne, cozy jeseni. Ova je bila jedna od boljih do sada, po mojoj slobodnoj proceni. Pogotovo mi se dopalo kada sam tek krenula u srednju, pa niko ništa ne pita, niko ne daje testove, i onda sam free af kad dođem iz škole, da se umotam u ćebe, skuvam čaj, popalim sveće (tehnički, sveću) i gledam seriju. 

Eh, moja cenjena, lepa sveća... 


Obožavam Glade sveće (jer nemam pare za Yankee Candles) (još jedna zagrada jer i dalje ne mogu da se načudim kako sveća može da košta 2600 dinara (cry inside) ). Glade su definitivno najbolje na našem tržištu, počevši od cene, koja je.. khm.. pristupačna (!) (Da Yankee Candles, tebi pričam). Mogu da se nađu u Liliju za oko 500 dinara, gore dole. Mirišu kao RAJ. Bukvalno mirišu i kad nisu upaljene. 
Ova moja je sa mirisom čokolade i meda. Ali ima gomila drugih, kao jabuka i cimet, slatkiši, bor, pomorandža, nešto plavo, kupina... Ah, život.



E dobro, kada smo kod mirisa, ovaj je DEFINITIVNO obeležio moju jesen. U pitanju je borovnica i vanila. Love. 
Dakle, sprej iz Avona, koji bi trebao da bude kao neki mist za telo. Ma ništa ne radi.. džabe vi to stavljate na bluze i jakne pedeset šest puta na dan. Ništa, sine. ALI, zato ako ga poprskate na kosu ostaje satima, a kao miris za sobu (osveživač vazduha i to) je BOG. Divno. Samo treba da pronađete pravu namenu. 


A da, gore sam spomenula seriju. Btw, koliko moćan je ovaj poster Šerloka i Vatsona? Ja ne mogu a da ne iskomentarišem, šta ću. 
Dakle, serija... Šerlok, dame i gospodo. Najumobolnija i genijalnija serija današnjeg doba. Šerlok i Vatson brOTP. Njih dvojica zajedno su tako genijalni. A i ono, ne mogu jedan bez drugog, što je predivno. Da ne pominjem što su epizode toliko genijalno osmišljenje... Omiljene su mi... na primer... 'A Study In Pink' i 'A Abinomle Bride'.
'A Study In Pink' mi nije omiljena jer je prva epizoda u seriji, nego jer je kraj toliko genijalan i ubitačan. Dakle, ljudi moji, Vatson ubije čoveka zbog Šerloka, i Šerlok, kada shvati da je to on uradio, IPAK ga ne izda. Što možda zvuči normalno onima koji nisu gledali 'Šerloka', ALI, lik je u tom trenutku bio osoba bez prijatelja, jer su mu međuljudski odnosi španska sela. Ali tada... he find a brother (crybaby).


I ne mogu da odolim a da vam ovde ne ostavim poslednju scenu u seriji na koju sam plakala kao kiša u tri ujutru. Da...
Ali kada je rekla

My Baker street boys

Ma nema me, kraj. 


Oho. Oho ho. Zaboraviću na knjigu koja mi je obeležila, o-beležila jesen. Jer sam je razvlačila mesec dana. Ali nema veze. Knjiga je ge-ni-ja-lna. Toliko je zanimljiva, toliko je priča fantastično smišljena i napisana. 


Dakle, knjiga se sastoji od dve priče koje se pričaju paralelno. Obe na se desile na faktički istom mestu, samo je razlika u radnji 200 godina. 


Prva priča, u sadašnjem vremenu, je priča o devojci Inari, koja ide na ostrvo Orkas posle smrti svoje tetke. Ona je kao mala stalno odlazila na ostrvo sa porodicom i kada ode tamo sada, sve joj budi uspomene i ona odlučuje da preuredi celo imanje i napravi hotel. Međutim, ona tamo, u stepeniku, nalazi izvezen rukav, na kome je predstavljen događaj koji se odigrao pre dvesta godina. 

Druga priča je o Kineskinji Mej Lijen, i radnja se odigrava 1886. godine, kada su Amerikanci poubijali gomilu Kineza. Ovo je priča o Mej Lijeninom životu, kako se spasila, izgubila sve i dobila više. O nepravdi prema Kinezima... O rasizmu i jakim ljudima.

Kako bilo, priče se sve više prepliću kako knjiga ide i ne možete ni da naslutite kraj, sve do poslednjih par strana. Užasno zanimljiva knjiga. Obožavam je. 


Jesen 2017.


Toliko je bilo cozy dana. Toliko divnih ljudi. 
Iskreno bih sada volela da se vratim u leto i kažem sebi 'Debilko, nemoj da razbijaš glavu i brineš se oko gluposti. Srednja škola je genijalna. Upoznaćeš prijatelje za koje već znaš da su za ceo život. Smejaćeš se kao nikad u životu. Ne brini!'.

Ovaj Halloween je bio prezabavan. Potpuno spontan, potpuno horor. Uz 'It' smo klicale 'DEBELI! DEBELI! DEBELI!' NE kao uvredu, nego jer nam je omiljeni lik i toliko smo najvijale za njega ceo film. 


Takođe, još jedan film koji mi je postao ALL-TIME-FAVOURITE. Spremite se. 


Puna sam iznenađenja, znam (sarkazam, naglašavam, jer je totalno nemoguće da skontaš da je neko sarkastičan preko posta). 
Ali film je toliko smešan i toliko prokleto čudan, da ga obožavam. Thing-a hoću za Božić, ništa me ne zanima. 
I da, još jedna stvar. Da li je iko provalio koliko Wednesday liči na Mariju Žeželj? Ili sam to samo ja. Ali meni su iste. Wednesday je samo mini verzija Marije Žeželj, ako mene pitate. 


I umalo da zaboravim na drvo. 


Ukoliko me pratite duže vreme, verovatno znate da sam smorila sa ovim drvetom, ali meni je toliko divno. Bukvalno je član porodice u mojoj sobi. Ako ste novi i zanima vas priča (čitajte: ako ste u fazonu 'WTF, drvo?') čekirajte post ovde.  


Kakva je bila vaša jesen? Ispričajte mi sve u komentarima. Jedva čekam da čujem, kad sam vas ja već udavila mojom. A sada, spremajte se za najezdu BOŽIĆNIH postova. Jer, ljudi moji, ja sam Božićni guru. Tačka. 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Hi! I see that you have a fantastic blog!
    I really like your design and that's how you write :)
    I like to be in touch with so great
    and inspirational blogs. That's why I wanted to ask
    follow for follow?
    I greet the warmth from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Nina, predivan post, baš sam uživala. Tvoj stil pisanja me uvijek oduševi i dobro nasmije xd Nisam nikada probala yanke candels, jer ih u Bosni ni nema kupiti :/ ali ću svakako probati glade svijeće, mnogi ih hvale. Oduševljena sam tvojim drvcem, mislim da bih i sama trebala imati jedno u svojoj sobi, iako je jesen skoro pa prošla. Fotografije su predivne :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala na divnooom komentaru <33 Uzivaces u Glade-u veruj mi hah. A drvo je definitivno super opcija i za zimu. Ili je makar to tako u mojoj glavi hahah.

      Избриши
  3. Tvoji postovi mi bukvalno ulepšavaju dan. Upravo sam otkrila da je i na dan kad ti razredna preti da će da ti zove policiju, i tebi se posle povraća (i bukvlno i u prenesenom značenju) i skoči ti temp. moguće da te neko obraduje. Znači ono... hvala! Post je predobar prosto. Obožavam kako pišeš i tvoj humor. Btw. jedva čekam seriju božićnih postova! Što se jeseni tiče, volim jesenju, predzimsku temperaturu (5- 15 stepeni), ali Nova godina, Božić i cela zima su neprocenjivi.

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Toliko mi znaci to sto si rekla.. Hvala tebi <3. Mnogo mi je drago da sam uspela da ti popravim dan (razredna i policija? STORYTIME!!) Mene ovih dana cinjenica da je Nova godina toliko blizu odmah obradujee haha <33

      Избриши
  4. Odličan post.
    Oseća se jesenja atmosfera. Prelepa ti je dekoracija sa svećama, a Porodica Adams je neprevaziđena. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Will have to check this book out! Thanks for the share, keep it up!
    Scarlett

    ОдговориИзбриши
  6. Love Avon sprays!

    Would you like to support each other by following? Let me know <3

    ОдговориИзбриши
  7. Ja više ne znam što da komentiram na tvoje postove, svaki je bolji od drugoga,doslovno si tip blogera kakvih bi željela da ima više :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu