My dream car - svečano se zaklinjem da ću jednog dana voziti ovo čudo

Nikada nisam razmišljala o mom automobilu iz snova. Jedino što od sedme godine znam da će da bude plav. Ta trajna odluka je doneta kada smo jednog dana mama i ja išle do njenog posla, da ona nešto uzme, ne znam ni ja, pa je usput povela i mene. I pošto ona radi u firmi automobila, bilo je mnogo modela u mnogo boja kojima se sedmogodišnja N. divila i trudila se da slučajno ne izgreba neki. 
Tada mi je mama pokazala neki model koji se njoj tada svideo, i pitala je me šta mislim. Bila sam u fazonu 'Nahh...' dok nisam videla taj auto u svetlo plavoj boji. 
Taj trenutak je izazvao da mi godinama omiljena boja bude plava. U svakom slučaju, to me je prošlo. Ali ono što me nije prošlo su plavi automobili. 

Kada devojka krene da vam priča o svom autu iz snova priznajte da vam prvo na pamet padne neki brzi, sportski auto. BMW, Audi, Mercedes i svi ostali iz spotova domaćih repera u pokušaju. Ne znam zašto, ali u mojoj glavi su takvi automobili uvek crveni. 


E onda dođem ja.
Sa sve džipom CJ5 iz 1980.  


Ovo je auto koji je jednako ja. Nije girly ni malo. Nije napuvani kabriolet sa grejnim sedištima.  Ovo je jedan terenac, stvoren za roadtrip-ove, po svetu. 
Moj plan je da na kraju srednje škole, sa ekipom nekih retardiranih likova, krenem na roadtrip u svet. Pa gde nas put odnese. Želim da imam žurke na plaži, uz logorsku vatru. Da dočekam izlazak sunca na planini. Preletim balonom preko pustinje. 
E zato mi treba ovaj auto, koji je manje-više neuništiv. Što je kao stvoreno za moju malenkost, jer sam smotana do bola, tako da je meni poveriti auto, ravno bacanju novčanika sa životnom ušteđevinom u vulkan koji samo što ne eruptira. 


Još jedna stvar, koja je samo doprinela činjenici da sam odlučila da će ovo stvorenjce na četiri točka jednog dana da pripada meni, je to da je ovo... dragi fanovi 'Teen Wolf-a' koji su primetili iste sekunde... Stajlsov džip. U mom postu o 'Teen Wolf-u' ste mogli da vidite da mi je taj džip treći omiljeni lik. 
I da, to jeste lik. Ne izazivajte me. 



Na ovu temu me je ustvari potsetio novi Zalfie video. Odnosto video na Alfijevom vlog kanalu. Za petogodišnjicu on je Zoelli kupio njen auto iz snova. Boyfriend goals, da se razumemo. Tako da, hvala im na inspiraciji. 

Da li i vi imate auto iz snova ili sam to samo ja? 

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. HAHAHAH iste sekunde kada sam vidjela post i sliku na početku odmah sam pomislila "Teen wolf" , ti si moj čovjek :'D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hahah, mnogo dobro! Super je to što si već unapred isplanirala šta želiš u budućnosti. ♥

    heresuniquegirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za osobu koja ne planira skoro nista, isplanirala sam mnogo toga... Nisam sigurna da li je to dobro, ali funkcionise u mojoj glavi tako da... hahah

      Избриши
  3. Istog trena sam skuzila o cem se radi i iskreno- ko ne zeli taj dzip?? Btw kad ga nabavis javi mi se da se provozamo i slusamo Teen Wolf theme song. ♥

    cloudines.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam oduševljena tobom, i tvojim idejama! Apsolutno me podsecas na mene! I sama sam ogromni buntovnik, i recicu ti jednu cinjenicu, ja imam auto slican ovome, ista marka samo drugi model, i odusevljavajuc je kad se vozis, a ono kola niska oko tebe, pa ih gledas sa visine haha!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo hvala ti za prvi deo komentara ❤ Mislim da sam tu vec rekla koliko mi takav komentar znaci od tebe, pogotovo kada sam procitala jedan od starijih tvojih postova gde si pisala o savetima kako postati bolji bloger (sve ja pratim haha), i zapalo mi je za oko ono sto si rekla o originalnosti postova. Tako da mi je dostignuce da sam uspela nekako da se istaknem. Hvala ti mnogooo ❤❤ Cast mi je sto te potsecam na tebe hahah ❤. Inace sto se tice dzipa, do sada smo bff i ja planirale gde cemo da putujemo njim za koju godinu, tako da mi je mnogo drago sto sam procitala necije iskustvo. Jedva cekam da naucim da vozim (ili za pocetak postanem punoletna 😂).

      Избриши
  5. Ahaha, ovo je meni toliko simpatično. :D Mogu da te razumem, ja se ceo život vozim po limuzinama i dosadilo je... Kad jednog dana položim vozački, želim džip. Istina, ne ovaj iz posta, ali nema veze. Ja mnogo volim automobile, i iako će mi mnogi zameriti, Audi & BMW= life. :D Ja sam maloletna, čak mislim i da smo sličnih godina, tako ga je možda još rano da razmišljam o automobilu koji ću voziti tek za 2-5 god. ali ja to prosto obožavam, iako znam da dok ja položim, pitanje je hoće li se "my dream car" proizvoditi. :D Btw: to je BMW X6, i znam da će da se proizvodi, ali okej. Dobro, da ne smaram sa svojim snovima, bilo mi je mnogo interesantno da čitam ovaj post, jer kao što rekoh, nekim delom si me podsetila na mene. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno je rano, sudeci da ja imam tek 15, ali me to ne sprecava da isplaniram mnogo stvari vezane za taj dream car hahah. Drago mi je da nisam jedina koja razmislja o tome sada. Mnogo ti hvala na ovom komentaru <33 I slobodno pricaj o svojim snovima i cemu god, mnogo mi je zanimljivo da citam dugacke komentare i tudja misljenja :) <33

      Избриши
  6. Ostavila si me zatečenu. Zaista sam nekoliko sekundi gledala i nisam mogla da vjerujem šta čitam. Ovo je nešto potpuno drugačije od onog što sam navikla da čitam na blogu i stvarno mi je drago da postoje i takve osobe.
    Post je, jednom riječju, izvanredan, a tvoj način pisanja me oduševio.

    Želim ti lijep vikend!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Auu, ovaj komentar je predivan <3 Hvala ti mnogoooo <33 Uzivaj u vikendu, takodje :))

      Избриши
  7. Zaista drugačiji post od onih koje sam do sada čitala, sve pohvale.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post. :)
    Mnogo mi se sviđa tvoj izbor auta.
    Ja se baš i ne razumijem u auta, ali mi se ovako po izgledu čini kao jako zanimljivo auto. :)
    Sve pohvale.

    amaterskaumjetnost.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne razumem se ni ja hahah, ali kada je ovaj u pitanju, raspitala sam se za sve pare :))) Hvala ti mnogoooo <33

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu