15 Days Writing Challenge - Day 12 - Bros before hoes

Ubila sam se razmišljajući o kom filmu bih pisala sada. Toliko toga sam odgledala u poslednje vreme. Na primer 'The Bride' (ruski horor film koji je morbidan af, ali nije loš ako se ložite na horore), ili recimo 'Sex tape' (NIJE ONO ŠTO MISLITE, ustvari je mnogo smešan film, drugarica i ja smo vrištale od smeha dok smo ga gledale). Ali onda mi je pao na pamet jedan koji je stvarno bio fantastičan.

Napiši recenziju nekog filma


Naomi and Ely's no kiss list


U filmu se radi o onoj čuvenoj rečenici 'Bros before hoes'. Naomi i Ilaj su najbolji prijatelji ceo život. On je gej, ona strejt, što uzrokuje da imaju 'No kiss listu', na kojoj su svi momci koji su zabranjeni. Ma koliko slatki i savršeni bili. 
Međutim, najveći problem u Naominom životu nije to što je na listi Gabrijel, zgodni lik koji radi u predvorju njene zgrade, iako je to što želi da Ilaj misli, kako ne bi shvatio kako se ona ustvari oseća. Ona je ceo život zaljubljena u svog gej najboljeg prijatelja. Bedara, a? E onda se tu desi još sto stvari, kada neko od njih prekrši 'No kiss listu', što preti da ugrozi njihovo prijateljstvo zauvek. 


Hajde da ovde počnemo kod glumačke postave. Viktorija Džastis glumi Naomi, glavnu devojku, što je meni fantastično, sudeći da je obožavam još od 'Victorious-a'. Iako mi je bolja u 'Eye candy' (ljubavvv za ovu seriju). Zatim Metju Dadario, koji glumi Gabriela (gluplje ime nisu mogli da mu daju). Metju je bio nešto savršeno u seriji 'Shadowhunters', i ako ćemo tako, i dalje je kada glumi Aleka, ali u ovom filmu nisam mogla da ga prepoznam koliko je ružan! O Gospode Bože. Dlakav dečko, za sve pare. A što se inače Ilaja, to jest , kako se zvaše glumac... Pjerson Fod. Fun fact, on je bio sa Viktorijom posle završetka snimanja. Bili su zajedno dve godine, valjda. Kako bilo, on je onako, kjut. Ali više u drugoj polovini filma. Ali je zato zgodan as fuck. Da li ste ga videli za Halloween? 



Zatim Naomin stil. Devojka se oblačila f-a-n-t-a-s-t-i-č-n-o tokom celog filma! Njen stil je tako edgy. Njen stil je prokleta definicija edgy stila. Izgleda kao da se oblači onako kako ona hoće, bez da je zanima da li na predavanje dolazi za crvenim karnimom i šeširom. 


Još jedna stvar koja me je oborila s nogu je bila, potpuno neočekivano, Ilajeva soba! Da, njegova soba. Onaj trenutak kada Naomi ulazi tamo, da ga sačeka, i kada kamera snima celu sobu ja sam bila u fazonu 'Omajgad, ovo je genijalnost.' Gej tinejdžeri imaju prokleto dobar ukus, šta da vam kažem. 




Priča u ovom filmu je fantastična! Toliko ljubavi između Naomi i Ilaja. To kako se glupiraju po gradu, kao da je ceo svet njihov, i ne zanima ih ništa drugo... Meni je njihova hemija bila toliko uverljiva i divna. Stvarno su uradili dobar posao. 
Bedara je da kažem da je film bio poučan, ali prilično jeste. Kao što sam rekla 'Bros before hoes'. Ili možda ne? Da li to pravilo uvek mora da bude tako? Na kraju krajeva, svako pravilo ima propust. 


Ukoliko niste pogledali ovaj film, ne znam šta čekate. Sve moguće preporuke, ukoliko volite tinejdžerske, ludačke, kjut filmove. U komentarima mi recite da li ste ga pogledali već? Ako jeste, da li vam se dopao, šta bi ste dodali, an so on..

Do sledećeg puta! 
N.

Коментари

  1. Mislim da ću pogledati ovaj film, čini mi se baš super, a baš nisam dugo neki tinejdžerski film pogledala...

    Kako postati jutarnji tip: moonstears

    ОдговориИзбриши
  2. Inače nikad ne gledam teen filmove, ali mislim da ću baš ovaj pogledati.

    Posjeti moj blog kad stigneš. ♥

    cloudines.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. U poslednje vreme najcesce gledam trilere, ali imacu u vidu i ovaj, ako bih gledala nesto drugacije :-)
    Odlican post <3
    Hvala ti na komentaru, uclanila sam se na tvoj blog i nadam se da ces uzvratiti ! xx

    https://katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja gledam sta stignem. Trenutno sam se navukla na horore, ali to se stalno menja. Tako sam i naisla na ovaj film. Nadam se da ces da pogledati :)) Uzvraticu naravno <33

      Избриши
  4. Jako interesantan post, draga Nina! Zaista zanimljiv film! Do sada ga nisam gledala ali cu ga imati u vidu!Odlicna recenzija!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  5. Očarala si me svojim postom i svojim opisom filma. Ovo je film za koji pri puta čujem, ali svakako si me kupila već u samom uvodu ovog posta. Svaka ti čast. Mnogo mi se dopada ❤❤❤

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Ideje za fotografije na plaži - ne, nemam kreativniji naslov

Cat Scratch game - da li sam upala u FAKING SEKTU (?)

Q&A - odgovori na pitanja prvog prvcijatog Q&A na ovom blogu